.::MazMez::.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

.::MazMez::.

الرئيسية.::MazMez::.أحدث الصورالتسجيلدخول

اخيراااااااااا فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كيمو_الاهلاوى
مشرف
مشرف
كيمو_الاهلاوى

اعلام الدول : اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا 210

اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا Empty
مُساهمةموضوع: اخيراااااااااا فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا   اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا Icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 3:10 pm

خرج فريق الزمالك من دوامة نتائجه السيئة، وفاز على انبي بهدف نظيف، في المرحلة الـ 21 ضمن منافسات بطولة الدوري المصري الممتاز لكرة القدم.

أحرز هدف اللقاء الوحيد اللاعب هاني سعيد في الدقيقة 75.

ورفع الزمالك رصيده بهذه النتيجة الى 27 نقطة ويتقدم للمركز الثامن، فيما تجمد رصيد إنبي عند 36 نقطة بالمركز الثالث.

يشار الى أن محمود سعد تولى مهمة المدرب العام من مباراة الترسانة الماضية والتى تعادل فيها الزمالك بدون أهداف.

والجدير بالذكر أن نادي الزمالك لم يفز في آخر ست مباريات منذ تغلبه على اتحاد الشرطة بثلاثة أهداف لهدف، كما يعتبر هذا الفوز هو الاول للسويسري ميشيل ديكاستل المدير الفني للزمالك .

بدأت المباراة حماسية من الفريقين، ولاحت اول هجمة خطرو للزمالك فى الدقيقة 12، عندما صوب علاء على كرة قوية أخرجها المهدي سليمان حارس، بعد ذلك انحصرت الكرة وسط الملعب لكن عادل مصطفي يفاجأ الجميع، ويسدد بكل قوته لكن عبد الواحد السيد يخرجها بصعوبة.

مع انطلاقة الشوط الثاني، زاد الزمالك من هجومه، حيث سدد ديفونيه رأسية قوية فوق عارضة الزمالك، ورد عبد الحليم علي بتسديدة في الدقيقة 52 تصدي لها المهدي ببراعة، بيد أن المباراة أخذت طابعا أخر بعد طرد لاعب وسط انبي ايمن سعيد.
وفي الدقيقة 76 تلقى هاني سعيد كرة من علاء على انفرد علي أثرها بالحارس ووضع الكرة سهلة في الشباك ليفوز الزمالك على انبي بهدف نظيف.

fanta_fanta2
مزموز كبير
مزموز كبير
fanta_fanta2

اعلام الدول : اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا 210

اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: اخيراااااااااا فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا   اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 1:01 am

شكرا يا كيمو علي الروح ديه
والحمد لله اخيرا كسبنا

ومبروك علي الاشراف يا كيمو
makgiver
Admin
Admin
makgiver

الجنس : اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا M191011

مُساهمةموضوع: رد: اخيراااااااااا فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا   اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 1:34 am

مبروك يا زملكويه وميه ميه يا واد يا كيمو على الروح الرياضيه

هيصو يا زملكويه
https://mazmez.forumarabia.com
SwEeT-AnGeL
مشرف
مشرف
SwEeT-AnGeL

الجنس : اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا 48gjr210

مُساهمةموضوع: رد: اخيراااااااااا فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا   اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 11:23 am

تسلم ايدك يا جميل على الموضوع ده
ومبرووووووووووووووك لكل الزملكاويه
عقبال الى بعد كده ان شاء الله
bossy
عضو ماسى
عضو ماسى
bossy

الجنس : اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا 48gjr210

مُساهمةموضوع: رد: اخيراااااااااا فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا   اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 12:45 pm

مبروك يا زملكويه

اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا 6cb95b86ce
كيمو_الاهلاوى
مشرف
مشرف
كيمو_الاهلاوى

مُساهمةموضوع: رد: اخيراااااااااا فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا   اخيراااااااااا  فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 4:44 pm

نورتو الموضوع يا شباب وياريت تشوفو باقي الموضيع بتعاتي ومتشكر جدا يا زملكوي علي الكلام الجميل ده

اخيراااااااااا فرحتو الزملكويه والله مصر كلها انا بصرحه فرحتلكو علي اد منا اهلاوي جداجداجدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-