.::MazMez::.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

.::MazMez::.

الرئيسية.::MazMez::.أحدث الصورالتسجيلدخول

كرسى ألاعتراف

KaMaTcHo
كيمو_الاهلاوى
TeTTo
lake_of_sorrow
ahmed
احلى كيوت
caty
makgiver
بوسي
ميدو الحضرى
TEFA1ELROMANCE
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
TEFA1ELROMANCE
مزموز كبير
مزموز كبير
TEFA1ELROMANCE

العمل/الترفيه : طالب اكاديمى
اعلام الدول : كرسى ألاعتراف - صفحة 6 510

كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 2:57 pm

مش حد يدايق وانا قولت الجيم مفتوح ياجماده وخليك كبير يابابا وعقلك كبير انت شكلكلك متعرفش يعنى ايه الكلام بئه
براحه ياحبيبى عشان محدش يزعل منك من الناس
makgiver
Admin
Admin
makgiver

اعلام الدول : كرسى ألاعتراف - صفحة 6 210

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 5:20 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بوص يا درش اولا انتا استغبيت فى ردك كتير وانا مش هعمل زيك اولا انتا بتقول انك مش هتنزل مستواك لمستاويه ههههههههههههههه مستواك ايه يا ابو مستوى انتا فاكر ان انتا مستواك اعلى من مستويه او كلامك هيهزى يبقى انتا اكيد غبى فى الرد ده لان انتا اكتر واحد عارف مستوى حماده حماده اللى كل الاكديميه بيتعمله حساب حماده اللى انتا عارفه كويس

ثاناين انتا بتقول ان رامى ده صحبك وبما انه صحبك انتا ليه زعلته لدرجت انه مبطل يدخل يقعد معانا فى الكافيه عشان ميشوفكش واللى انتا متربى معاه مش ده كلامك وكمان مرحتش فرح اخته ؟

وليه عزمنى انا وهيثم ويسوو وسنتى بس ؟؟؟؟؟

واخد بالك انتا من كلامى ؟؟

ثانينا انتا تقول لهدير سيبى مصطفى تسيبه على اساس انك ولى امرها ههههههههههههه ما علينا

يا ابنى هدير ديه اجدع شخصيه شضوفتها فى الاكديميه كلها وفى المقطم تمااا ولما انتا لعبت بيها وانتا اللى قلتلى بعضمه لسانك ولا تنكر ديه يا جماد ؟

اه وتنكر انك قولتلى ربنا يخليك يا حماده عرفتنى على سندريلا انا كنت مراهن عليه وومكسبت الرهان

واتنى حاجة لما كنت زعلان انا ومها مع بعض وجيت قلتلى انا عندى موضوع هيفرح ومش هيتم غير لما انتا تصالح مها ؟
وقلتلك فهمنى يا ليبى وبعدين قعدت تسئلنى على ايه وانا جوبتلك على كل اسئلتك وفى اخر كلامى قلتلك ليبى انا الوحيد الى فهمك وابعد عن ايه وتقولى ايه ايه يا بنى عيب يا عم ايه اختى يا ليبى وانتا نفضتلى

ونجى بقى لشاهندا شاهندا ديه بقى اختى واجمل اخت ليه كومان اشطات وانتا زعلت زعل ملوش اخر لما شاهندا وكريم ارتبطو ببعض وانتا فرحت اوى لما كريم ودينا رجع لبعض وشفت دموع شاهندا وضحكت ضحكتك وقلت لهدير تى تى كلامى صح يا تى تى ساعتها باصتلك انا وقلتلك مش وقته
وشاهندا خدتنى انا وتى تى ورحنا لكريم ودينا ودينا اللى كانت متخنقة مع شاهندا هى للى خدتها فى حضنها وقعدت تمسح دموعها ومشيت تى تى وفضلت انا وشاهندا وكريم وانتا ومها كنت مستنينا على نصيه الاكديميه
وكنت كل شويه بتحالو تظهر نفسك قدام شاهنا عشان تغزها وتحالو توريها قد ايه انتا شمتان فيها

وبسبب الموضوع ده شاهندا تعبت ورجلها واجعتها وانا اللى وصلتها انا ودينا

https://mazmez.forumarabia.com
makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 5:25 pm

واحبارميلك اول كرت من الكروت التلاتة

وهو حبيب قلبك منفاخ

منفاخ اللى ما اتعرفت عليه كان فى خناقة وخناقة مع مين معاك انتا وميكل ومينا وانا وهيثم اللى وقفنا لمنفاخ

وغير كده احنا مكناش نعرفك لا انتا ولا مايكل ولا مينى ومنفاخ هو اللى كان صحبنا

بس احنا مبنحبش نيجى على لغلبان

بقمارت ما خدو منكم السلاح ورجنهولكو تانى

تحياتى يا معلم يا كبير بس كبير على نفسه
ahmed
مزموز صوغنون
مزموز صوغنون

العمل/الترفيه : حشاش

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 5:36 pm

وانت ياليبي مش كنت عارف ان هالة مش بتحبني لية خبيت عليا المفروض ان انت اخويا صح ولا
makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 5:37 pm

ده بقى يا معلم منفاخ حبيبك
makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 5:38 pm

احلى كيوت كنتى عايزت تساءلينى ايه ؟
makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 5:41 pm

اه نسيت اقولك بعد ازن الجميع الجيم متاح للتلاتة اللى انا زكرتهم وانتو كل اللى عليكو انكم تحكمو وتيبو تحكمكم

ومش عايز اى حد يسئل اى سؤال

ده بعد ازن كل الاعضاء والاخوات
احلى كيوت
مزموز مننا وعلينا
مزموز مننا وعلينا
احلى كيوت

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 5:50 pm

مش عايزة اسالك اى سؤال خلاص ارتحت

makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 5:57 pm

اوكى يبقى انتى باس من الجيم والجيم كده بقى بينى وبين درش وانا متظر رده

وبقله لسه فى مفاجائت تانى كتير

تقريبا هيكون فيه 5 كروت تانين او بمعنى اصح 5 اشخاص تانين

اخشى من يكون هادئا وبعينيه نظرات الغموض فا سكونه سيف على عنقك

وافتكر اسمى القديم >>>--------> الاسطــ ملاك الاحزان ـــوره
makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 6:00 pm

السطوره : غموض وسكون

ملاك : هدوء وحب

الاحزان : سيف مسنون بالام وجراح
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 6:09 pm

شباب انا والله داخل من غير مقرا ولا كلمه فى الموضوع بس انا الى عاوز افكركوا بيه انتوا صحاب ودى لعبه وفى ناس غرب هتدخل تتفرج علينا
احلى كيوت
مزموز مننا وعلينا
مزموز مننا وعلينا
احلى كيوت

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 6:26 pm

والله صحيح انت عندك حق احنا اصحاب فى بعضينا واى حد غريب هيدخل يشوف

يقول كلمتين من عنده علشان تكمل الحكايه
makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 6:56 pm

من يشعل النايران فا عليه باخمادها
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 7:00 pm

ماك انت حبيبى بالله عليك سبها لله بقا الحمد لله الموضوع خلص وخلاص انا مردتش ادخل من الصبح علشان محدش يقولى انت متطفل ولا حاشر نفسك ليه ويا عم خليها عليك المرادى
او امسحا فيا ومتزعلش نفسك
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 7:03 pm

اه ونسيت اقولك حاجه يا برنس
يعنى هو لو كل واحد ولع النار هو الى طفاها امال المطافى يكلوا عيش منين
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خلاص فكها بقا Smile
makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 7:10 pm

ههههههههههههههههههههههه

انا مستنى راده
احلى كيوت
مزموز مننا وعلينا
مزموز مننا وعلينا
احلى كيوت

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 2:39 pm

ايه يا حماده ده طب ما انت عسل وطيب اهو اومال ايه الاومه الجامده عليا دى
makgiver
Admin
Admin
makgiver

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 11:52 pm

يا ترى مش عايز يدخل تانى ليه ؟؟؟

هو انسحب ولا ايه ؟
TEFA1ELROMANCE
مزموز كبير
مزموز كبير
TEFA1ELROMANCE

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 9:58 am

اولا رد سريع انا مش بنسحب اوك انا الجهاز عندى كان فاصل وانا حاليا عند ابن خالتى عشان اعرف ادخل على النت واكلمك وكل الكلام الى انت قولتو كدبومفهوش حاجه صح ياحماده ياعسل وبردو زى ما انا عند رئيى انت عقلك مش كبير بدليل انك مفهمتش معنى كلمة انى انزل بمستويا مفهمتش معناها بس كل كلامك ده حورات وفتى وانتظر مكالمة هدير تيتيى عشان هيا هترد على الكلام الى انت كتبتبه وانت يامنفاخ يالى بتقول ان انا اخوك وكنت ااقولك ان هاله مبتحبكش البت دى كانت بتحبك والى انت عملته خليتها تكرهك اوك
ورامى الى انت بتتككلم عليه ياحماده ده بردك هخليه يرد هوا عليك رامى عزمنى قبل كل الناس على فرح اخته يابتاع الحورات انت وانا مبارك لآخته بنفسى ومرحتش الفرح عشان سعتها كنت اشتغلت وبرجع بالليل وبعدبن انت بتقول مستوى ومش مستوى اولا انا كنت بتكلم على المستوى الفكرى مش ألاجتماعى وانا مبحبش اتفشخر زى ماناس بتعمل لوحد فى الاكاديمى عرف انا عندى ايه ولا ممكن اعمل ايه دى لوحدها تعيشنى ملك كفايه انى الى مدخلنى الآكاديميه بتاعتى صاحبها اوك ياقمر ونبعد عن المستويات عشان مفيش بينا مستويات واحنا ألاتنين ادرى بمستويات بعض وده مش الموضوع الى اكلم فيه حماده حبيبى
وكمان بتقول انى انتو وقفتو مع منفاخ وبعدوه عنى يوم المشكله بتاعتى عشان متجوش على الغلبان هعلمك مثل انت لسهصغير عليه مغلبان ألاالكافر والمقطم كله عارف مين الليبى ومنهم منفاخ اكتر واحد وانت كمان عارف انا ايه كويس وانت عارف انى مش غلبان الحمد الله ولا ااقولك انا غلبان الغلبان ده كلكوكو عارفين فى دقيقه ممكن يعمل ايه ولا نسيت انا مبدخلش قاريبى نسيت حوار معهد الجزيره لما جوم عشان مشكلتى مع الناس بتوع الآكاديميه وانت عارفين انا الناس دى مش سهله وانتو نفسكو مش ادهم ده غير بقى الباقى الى هما من العيله طبعا انت عارفهم ووقفتك معاهم على اساس انك كنت اخويا وعيب عليك لما تفكر ترسم نفسك وتقول هوا انسحب ولا ايه مش انتو الى انسحب منكوم وبعدين انت بتقول انى انا كنت بورى نفسى لشهندا عشان اغيظها انا عملت حساب كلمه زى دى تتطلع من حد بيعمل حورات انا كانو بيقولولى تعالى انت الى هتقدر تخفف عنها كنت بقولهوم لآ عشان اى ظهور ليا ادامها دلوقتى هحسسها بالضعف وممكن تفهم انى شمتان فيها اوانا مش كدكه ساعتها قالولى عندك حق والناس احترمت رئيى لكن انت عشان بتعمل حورات ومكنتش احب انى اعرف ان انتا الى كنت بتعمل حورات والموضوع ده مدايقنى اوى وانت بتقول الى ولع النار يطفيها انت الى ولعتها اطفيها ولو انا الى ولعتها انا نارى مش بتنطفى عشان نارى هيا نار جهنم وكمان مدام دخلت مها فى الموضوع هيا كمان استنى انها تتصل بيك وبتقولوك الكلام الى هدير هترد عليك بيه وتقولهولك انك انت غلطان وبطل حورات وابعد ياسين ورامى وسيد عن الحورات دى عشان ال3 دول عندى انا بكل ألاكاديميه عشان قولتلك رجاله وملهومش فى اللون بتاعكو وانا كلمت هدير ووافقت على كلامى يلى بتقول انى بوقع بينهوم وسندريلا مين دى كمان الى اراهن عليها يابنى اولا اكتر من سلام بينى وبينها مفيش والى بينى وبينها مش اكتر من اخويه واحترام وبعدين انا مش براهن انا لما اعوز اتكلم مع بنت مش هراهن انت بس ماسك الموضوع ده عشان انا عملته مع حد معين اوك ورد على كلامى وبطل تهرب عايزك ترد مش تسئل انت عمال تسئل ولما اجاوبك بتخاف ترد رد على كلامى ياقلبى ياحبيبى ياواحشنى ياقمر
TEFA1ELROMANCE
مزموز كبير
مزموز كبير
TEFA1ELROMANCE

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 10:01 am

وبعدين ياحماده شكلك بتعمل صيانه للمنتدى اصل اللون ألاصفر بتاع ألآشراف الى كنت واخده راح ههههههههههههههههههه شكلك مش بتتعرف تتفاهم بالكلام اوك ياعم بعد ما نخلص الموضوع اسمحلى اسلم على اعضاء المنتدى ومش هدخل تانى المنتدى مدام انت مش عاوزنى فيه بتاك ومن حقك واانا اساسا مش بدخل المنتدى عشان احمل حاجه انا بتعامل مع مواقع بكريديت وهبقا ابعتهالك لو مش مصدق اانا بدخل عشان الناس الى فى المنتدى بجد مشفتش ناس بحترامهم تانى وبجد انا بدخل عشان اسلم عليهم اوك
ميدو الحضرى
مزموز مننا وعلينا
مزموز مننا وعلينا
ميدو الحضرى

العمل/الترفيه : طالب

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 10:34 am

انتو يا جماعة دخلتو اصلا فى حوارات ملهاش اى لازمة ولو كنتو عايزين تعتبو بعض كنتو
بينكو وبين بعض احسن
انما لية دة كلة متعرفش عموما يا جماعة اتكلمو براحة بس انتو اصلا شكلكو شيلين من بعض شوية
وعلى فكرة انا عايز افكركو بحاجة بسيطة بس
المفروش انى دى لعبة مش اكتر اوكى
سورى على التدخل معلش يا جماعة
لو عندى حاجة تانى حتفظ لنفسى اوكى
سورى
باى
TEFA1ELROMANCE
مزموز كبير
مزموز كبير
TEFA1ELROMANCE

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 1:08 pm

iهوا الى عمل الحوار يستحمل بئه
احلى كيوت
مزموز مننا وعلينا
مزموز مننا وعلينا
احلى كيوت

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 4:25 pm

ايه الكلام الكتير ده كفايه بقى والله انا خلاص عرفت اصحابكم كلهم

قول يا حماده انت هتختار مين يقعد مكانك
TEFA1ELROMANCE
مزموز كبير
مزموز كبير
TEFA1ELROMANCE

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 4:28 pm

ههههههههههههههههههههههههه كلهم عسل يااحلى كيوت بس دول مش كلهم احنا اصحابنا كتير اوى ألاكاديميه كلها عرفانه اسئلى حماده هههههههههههههههههههه ولا ايه ياحماده
بوسي
مشرف
مشرف
بوسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسى ألاعتراف   كرسى ألاعتراف - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 4:47 pm

متيجوا بقي ننسي ونكمل اللعبه
انا مش عاوزة ادخل تحرجونى وده مينفعش
متيجوا ننسي الحاجات الشخصيه ونرجع زى زمان
المنتدى بقي دمه تقبل من كتر المشاكل
ممكن نرجع نلعب ونهزر زى الاول
ممكن يا حمادى ممكن يا مصطفى

كرسى ألاعتراف
صفحة 6 من اصل 19انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  الصفحة التالية