.::MazMez::.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

.::MazMez::.

الرئيسية.::MazMez::.أحدث الصورالتسجيلدخول

انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sad man
مزموز صوغنون
مزموز صوغنون
sad man

انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد Empty
مُساهمةموضوع: انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد   انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد Icon_minitimeالأربعاء أبريل 01, 2009 4:07 pm

انا كنت عندي حوالي 15 سنه كده يعني من 5 سنين حلمت حلم غريب جدا جدا جدا جدا

انا حلمت ان انا في مني اتنين شخصين يعني مني انا واحد كان واقف في الشارع والتاني كان واقف في البلاكونه

المهم انا اللي كنت في البلاكونه ده

حلمت ان السماء ظهر فيها فتحتين كده كبار جدا شوفت شخص المهم انا اسف يعني علي اللي هقوله ده وربنا يسامحني لو كنت بخرف

الشخص ده كان ربنا (استغفر الله العظيم) والفاتحه التانيه كان فيها انسانه ربنا يسامحني في اللي انا بوقله ده انا مش عارف بس محتار مش قادر انسي الحلم ده لحد دلوقتي كانت زوجته(استغفر الله العظيم) والاتنين اتكلمه وقالو ناخد اللي

فوق ولا اللي تحت ده رد عليها وقال لا ناخد اللي تحت نسيب اللي فوق ....... بس هوه ده الحلم انا مش عارف اعمل ايه بقي خايف جدا من الكلام في الموضوع ده

بس تعبان كتير بسببه واخيف اكتر واكتر واكتر ممكن رئيكم
keno star
مزموز شغال
مزموز شغال
keno star

العمل/الترفيه : uploader

انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد   انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 8:09 am

اللة اعلم
بس دة اكيد حلم فاسد
عشان عمرى نسمعت عن حد يشوف اللة سانة وتعالى
فى المنام
استغفر اللة وشيل الاوهام دى من دماغك
https://mazmez.forumarabia.com
sad man
مزموز صوغنون
مزموز صوغنون
sad man

مُساهمةموضوع: رد: انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد   انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 2:25 pm

شكرا علي ردك يا كينو ويارب كلامك يطلع صح انا هتصل بلشيخ محمد حسان علشان الموضوع ده
ميدو الحضرى
مزموز مننا وعلينا
مزموز مننا وعلينا
ميدو الحضرى

العمل/الترفيه : طالب
اعلام الدول : انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد 210

مُساهمةموضوع: رد: انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد   انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 8:39 am

هوا حلم غريب فعلا

بس اكيد دة من عقلك الباطل

متحطهوش فى دماغك بس وسيبها على ربنا يعنى
pero
مزموز صوغنون
مزموز صوغنون

اعلام الدول : انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد 110
الجنس : انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد M191011

مُساهمةموضوع: رد: انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد   انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 02, 2009 10:50 am

شكرا اخى مزموووووووز شغال على الموضوع

انا اسف يا جماعه الموضوع مش في مكانه بس ياريت الردود هام جدا عندي ردودكم محتجلها بجد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-